Rožyno šeimos klinika Į pradžią  /  Kontaktai  /  DUK

INFORMACIJA PACIENTAMS

DĖL SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOS DARBO ESANT LIETUVOS RESPUBLIKOS TERITORIJOJE PASKELBTAI VALSTYBĖS LYGIO EKSTREMALIAJAI SITUACIJAI

D Ė M E S I O!!!

Pacientai turintys virusinių infekcijos simptomų ( kosulys, gerklės perštėjimas, temperatūra, čiaudulys, sloga ir kt.) prieš atvykstant į kliniką būtinai pasikonsultuokite su savo šeimos gydytoju telefonu!!! Saugokime save ir kitus!

Į kliniką pacientai atvyksta dėvėdami apsaugine kaukes, prie įėjimo matuojama kūno temperatūra, reikia dezinfekuoti rankas. Į kliniką pacientai įleidžiami likus ne daugiau nei 10 min. iki paskirtos kontaktinės konsultacijos. Laukdami patekimo į kliniką pacientai turi laikytis saugaus 1 m. atstumo. Prie kabineto gali laukti ne daugiau kaip 1 pacientas ir 1 lydintis asmuo!

Pirmai šeimos gydytojo komandos nario konsultacijai, pacientai dėl ūmaus sveikatos būklės paūmėjimo, kurio priežastis nežinoma (anksčiau nenustatyta), arba dėl reikšmingo anksčiau nustatytos ligos ar sveikatos sutrikimo pablogėjimo, gali kreiptis dėl tiesioginio kontakto, išskyrus atvejus kai paciento būklė leidžia jam suteikti paslaugas (konsultacija, vaistų pratęsimas ir kt.) nuotoliniu būdu.

Dėl  kraujo paėmimo tyrimams reikia registruotis.

Dėl registracijos tyrimams, kontaktinei  ar nuotolinei paslaugai gauti prašome skambinti įstaigos telefonais:

(8 45) 440 321, (8 45) 515 661, (8 630) 47 740 registratūros

(8 614) 32 404 - ginekologinio kabineto

Išankstinė pacientų registracija per išankstinė pacientų registracijos sistemą (toliau - IPRIS)  tolimesniam periodui atnaujinama einamojo mėnesio 20 d.

Siekiant užtikrinti infekcijų kontrolės reikalavimus, užtikrinant pacientų ir darbuotojų apsaugą, ĮSTAIGOJE DĖVĖKITE APSAUGINES KAUKES, DEZINFEKUOKITE RANKAS.

Iškilus klausimams pirmiausia prašome susisiekti kontaktiniu telefonu (8 45) 440 321 ar el. paštu: info@rozynoklinika.lt